نماشویی در تهران

خدمات نماشویی برای تمامی نقاط تهران را انجام می دهیم و با توجه به فعالیت هایی که در حوزه نماشویی صورت می گیرد می توانیم این خدمات را به بهترین نحو ممکن انجام دهیم.

نماشویی در تهران توسط همکاران ما به بهترین شکل ممکن اجرا می گردد و با استفاده از ابزارها و امکانات پیشرفته که در اختیار همکارانمان وجود دارد برای شستشوی نما اقدام می شود.

با توجه به اینکه پروژه های مختلفی در نقاط مختلف از جمله شهر تهران انجام داده ایم و تعهد و کیفیت کاری ما در امر نماشوی سبب شده است که متقاضیان زیادی از شهرهای تهران و کرج و همچنین شهر ساوه برای انجام خدمات درخواست کنند و سبب شده است که کار را با بالاترین سطح ممکن و بهترین ابزارها و مواد شستشو انجام دهیم و این موارد سبب شده است که ماندگاری زیادی نسبت به تمیز شدن سطح نمای آنها را شاهد باشیم.

کیفیت کاری ما نشان تخصص و تعهد ما نسبت به کار نماشویی می باشد.

نماشویی چیست ؟

به امر شستشوی نمای ساختمان با استفاده از دستگاههای سندبلاست و واترجت که این دستگاه ها کار شستشوی نما را انجام میدهد و فردی که کار شستشوی نما را انجام می دهد نماشوی گفته می شود با توجه به این نکته که نمای ساختمان در معرض دود ها و باران ها و همچنین آلاینده های موجود در هوا قرار می‌گیرند سبب می شود که نمای ساختمانی نیاز به شستشو و تمیز کاری داشته باشد البته باید موضوع را یادآور شد که در شهرهای تهران و کرج به علت این که جزو شهرهای صنعتی محسوب می شود نیاز است که به صورت دوره ای کار شستشوی نما صورت بگیرد و همچنین ما با استفاده از مواد بسیار با کیفیت و همچنین نحوه نماشوی بسیار عالی این دوره را افزایش داده ایم تا مدتها نمایش ما به صورت کاملاً بیمه از بعد کثیف شدن باشد.

در برخی از ساختمان‌های نوساز مشاهده می گردد که ملات ساختمانی از قبیل گچ و سیمان بر روی نمای ساختمان ریخته شده و در زمان مناسب برای تمیز کاری آن اقدام نشده است به همین دلیل سبب شده که نیاز به نماشویی داشته باشد.برای اینکه بخواهیم نمایی تمیز و شفاف را داشته باشیم می‌توان با استفاده از نماشویی این موارد را برطرف کرد.

برخی از نماها به علت اینکه به صورت دوره ای در زمان مشخص تمیز کاری نشده است باعث شده است که نمای ساختمانی از بین رفته و برخی از سنگهای نما ترک برداشته شود و نیاز به ترمیم داشته باشد که در اصل با استفاده از نماشویی سنگهای ساختمان شما به حالت شفاف و براق و تمیز در خواهد آمد.

اگر در بازه زمانی مشخص برای شستشوی نمای ساختمان اقدام صورت نگیرد سبب می شود که نمای ساختمانی به علت وجود باران‌های اسیدی و همچنین جرمهای حاصل از دوده ماشین به نمای ساختمانی شما آسیب زده و باید شود که هزینه های چند برابری برای نوسازی نمای ساختمان هزینه کنید.

انواع نماشویی و روش های نماشویی در تهران

با توجه به این که نمای ساختمانی با استفاده از دستگاههای سندبلاست و واتر جت اقدام به شستشو می گردد که به این روش ها نماشویی با واتر جت و همچنین نماشویی با سندبلاست می گویند که این موضوع را باید بدانیم که روشهای مختلفی برای شستشوی نمای ساختمان وجود دارد که ما برای توضیحات بیشتر به آن می پردازیم :

نماشویی با استفاده از طناب و کمربند (نماشویی با راپل)

در این روش فرد نماشویی با استفاده از طناب مخصوص از ساختمان آویزان می گردد و با استفاده از دستگاه های نامبرده اقدام به شستشوی نمای ساختمان می کند البته باید این موضوع را در نظر داشت که نماشویی با راپل کار بسیار سریع صورت می‌گیرد و تمامی عیب و ایرادهای نمای ساختمانی و لکه های به وجود آمده در سنگ نما از بین خواهد رفت.

نماشویی با استفاده از داربست:

نماشویی با استفاده از داربست یکی دیگر از خدماتی است که امروزه محبوبیت خود را بین شستشوی نماهای ساختمانی از دست داده است چرا که اکثر کارهای نماشویی با استفاده از راپل اقدام می گردد ولی اگر دسترسی لازم به پشت بام ساختمان وجود نداشته باشد می‌توان از نماشوی با استفاده از راپل استفاده کرد تا نمای ساختمان به حالت کاملاً تمیز در بیاید.

نماشویی با استفاده از دستگاه کلایمر :

نماشویی با کلایمر یکی دیگر از روش هایی است که برای انجام خدمات نماشویی از آن استفاده می شود این روش هم مانند نماشویی با راپل بدون نیاز داربست استفاده می گردد چرا که کلایمر نام دستگاهی است که به صورت بالابر عمل می‌کند و به ساختمان وصل می گردد و فرد در روی این دستگاه قرار می گیرد و شروع به شستشوی نما می کند البته در اکثر مواقع در صورتی که نیاز باشد می توان کار رنگ آمیزی و نقاشی نمای ساختمان را هم با استفاده از دستگاه کلایمر انجام داد.

نماشویی در کرج

از دیگر خدمات نماشویی مجموعه کریمی در استان البرز شهر کرج که مرکزیت استان البرز می باشد همکاران ما شروع به شستشوی نمای ساختمان در شهر کرج می کنند البته همانطور که می دانید شهر کرج دارای مناطق مختلف می باشد که شامل کلیت شهر کرج است. و خدمات نماشویی در کرج محدود به مرکزیت شهر کرج نیست و تمامی خدمات در مناطق مختلف صورت می گیرد.

انجام خدمات نماشویی در مناطق مهم شهر کرج از قبیل : نماشویی در هشتگرد کرج ، نماشویی در عظیمیه کرج ، نماشویی در مهرشهر کرج ، نماشویی در باغستان کرج ، نماشویی در کوی بنفشه کرج ، نماشویی در بلوار هفت تیر کرج ، نماشویی در فردیس کرج ، نماشویی در شهرک ولیعصر کرج ، نماشویی در گلشهر کرج ، نماشویی در شهرک گلهای کرج ، نماشویی در شهرک وحدت کرج ، نماشویی در کیانمهر کرج و … انجام خدمات نماشویی صورت می پذیرد. با توجه به اینکه خدمات ما در مجموعه به صورت کفسابی هم می باشد این خدمات در منطقه کرج نیز انجام می گیرد و همکاران ما کفسابی در عظیمیه کرج ، کفسابی در گوهردشت کرج ، کفسابی در باغستان کرج و … را نیز انجام می دهند.

نماشویی در ساوه

یکی دیگر از خدمات نماشویی ما در استان مرکزی شهر ساوه می باشد که نماشویی در ساوه توسط گروه ما به صورت کاملا حرفه ای و بسیار تخصصی صورت می گیرد و همکاران ما این خدمات را به بهترین نحو ممکن انجام می دهند.

بسیاری از همکاران ما در مناطق استان مرکزی کار نماشویی انجام داده اند که بیشتر مربوط به نماشویی در ساوه می باشد و کار شستشوی نمای ساختمانی توسط راپل کاران صورت گرفته است و با توجه به این که شهرک صنعتی ساوه به شهر نزدیک است و آلایندگی هایی را دارد و این آلایندگی ها تاثیر می گذارند بر روی نمای ساختمان ها که سبب می شود نیاز به نماشویی داشته باشد.

برای انجام کامل نماشویی ساختمان در ساوه و استعلام قیمت می توانید با شماره 09125795418 کریمی تماس حاصل فرمایید و همکاران ما با شما در ارتباط خواهند بود.

از دیگر خدمات ما در مجموعه کریمی در کنار نماشویی ، پیچ و رولپلاک نما و … می توان به انجام خدمات ساب زنی ، کفسابی ، کاشی سابی ، انجام خدمات کفسابی ، تمیز کردن شوره و سفیدک کاشی ، انجام خدمات سرامیک شویی و … می باشد که جهت انجام این خدمات کافیست با همکاران ما در مجموعه در ارتباط باشید. البته که اگر می خواهید شماره کفسابی داشته باشید با شماره 09125795418 تماس حاصل کنید.