خدمات نماشویی با راپل

شستشوی نمای ساختمان در نماشویی کریمی توسط گروه راپل کاران مجموعه انجام می شود و شستشوی نمای ساختمان با استفاده از طناب های مخصوص صورت می گیرد.

خدمات نماشویی ما در مجموعه شامل نماشویی نمای آجری ، نماشویی نمای سنگی ، نماشویی نمای کامپوزیت ، نماشوی نمای شیشه ای ، نماشویی نمای چوبی و … انجام پذیر است و این کارها توسط با تجربه ترین گروه شستشوی نما صورت می گیرد.

شستن نمای ساختمان با راپل

شستن نمای ساختمان با راپل ، حتما فرد راپل کار باید بداند کارش از حساسیت بالایی بر خوردار می باشد و ایمنی های لازم برای شستن نمای ساختمان را رعایت کند. البته که فرد نماشوی حتما توصیه می شود که اصول اولیه و لازم برای ایمنی را که در کار نماشویی مورد نیاز می باشد را رعایت کند.

نماشویی با راپل و شستشوی نمای ساختمان

مواقعی که نیاز است شستشوی نمای ساختمان صورت بگیرد به صورت لیست وار در زیر آمده است :

1- مهمترین موضوعی که برای شستن نمای ساختمان باید در نظر گرفت می توان زیبایی نمای ساختمان در نظر گرفت چرا که نمای ساختمان زمانی که کثیفی و چرک آنرا می گیرد و مدت از زمان نصب نما می گذرد به مرور سبب می شود که نما زیبایی و جذابیت اولیه خود را از دست بدهد و همین مهمترین علت برای شستشوی نمای ساختمان دانست.

2- امروزه با توجه به آلایندگی های موجود در آسمان سبب شده است که نماهای ساختمان بیشتر در معرض آلودگی و آلایندگی قرار بگیرند و همچنین این موضوع باعث شده است که نمای ساختمان جلوه زشتی را به خود بگیرد که نیاز باشد شستشوی نمای ساختمان انجام گیرد.

3-موضوع دیگری که می توان به آن اشاره کرد که نیاز است کار شستشوی نمای ساختمان انجام شود را بحث تعمیر و نگهداری نمای ساختمان می باشد که می توان گفت که به دلیل اینکه عومل محیطی بر روی نمای شما تاثیر گذار می باشد و برای همین موضوع است که باید نسبت به تمیز کردن و شستشوی نما به صورت دوره ای انجام شود تا احیانا باعث تخریب و از بین رفتن نما صورت نگیرد.

نماشویی با دستگاه واتر سند بلاست

زمانی که نمای ساختمان شما دارای جرم های سفت و سختی به خود گرفته است می توان از نماشویی با دستگاه واتر سند بلاست استفاده کرد که در این حالت شستشوی نما با استفاده از فشار چندین برابری آب که به همراه آن سلیس استفاده می شود و با قدرت به سمت نما تابانده می شود تا بتواند جرم ها و کثیفی ها را از بین ببرد.

از دستگاه واتر سند بلاست برای شستشوی نماهای آجری ، سنگی ، رومی ، سیمانی و … می توان استفاده کرد و همچنین زمانی که از این دستگاه استفاده می شود در صورتی که آب خالی برای شستشوی نما کافی نبود می توان از سیلیس استفاده کرد که بسیار مکمل قوی می باشد که بتواند استفاده کند.

نماشویی با دستگاه واتر جت

در این روش با استفاده دستگاه سه فاز که حداکثر سرعت فشار آب که به نما پرتاب می شود 300 بار است را می توان شستشوی نما را انجام داد در این حالت می توان گفت که کثیفی و چرک ها را تمیز می کند و سبب می شود که نمای شفاف وتمیزی را داشته باشید.

در این روش می توان گفت که نماشویی با دستگاه واتر جت بسیار عالی و بی نظیر می باشد چرا که در این روش موجب می شود که نمای ساختمان به بهترین نحو ممکن شستشو انجام شود و هر گونه آلودگی در نما باشد از بین برود.

هزینه ها و قیمت نماشویی ساختمان

هزینه نماشویی به عواملی از قبیل میزان مساحتی که باید نماشویی صورت بگیرد و این میزان هم در مورد ارتفاع و هم در مورد عرض ساختمان می تواند در قیمت نماشویی تاثیر گذار باشد و البته میزان کثیفی نمای ساختمان در تعیین قیمت تاثیر گذار است و در صورتی که نمای ساختمان دارای عیب و ایرادهایی باشد که باید از طریق پیچ و رولپلاک کردن نما برطرف شود شامل هزینه ی جداگانه ای می شود.

ما در مجموعه نماشویی کریمی برای انجام کلیه خدمات نماشویی انواع نما های ساختمانی آماده خدمت رسانی می باشیم.برای دریافت مشاوره کافیست با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

با توجه به اینکه همکارانمان در شرکت کریمی به انجام دیگر خدمات به غیر از کفسابی مشغول هستند باید گفت که خدمات خدمات کفسابی موزاییک ، کفسابی سرامیک یا همان ساب سرامیک ، و البته که مهمترین خدمات را می توان به کفسابی سنگ اشاره کرد که مشغول می باشند و در صورتی که می خواهید فروش دستگاه کفسابی را داشته باشید همکاران ما آماده خرید دستگاه می باشند.