شستشوی نمای آجری

ما در مجموعه نماشویی کریمی اقدام به شستشوی نمای آجری ساختمان ها می کنیم که با توجه به بافت هایی که نماهای آجری دارند سبب می شود که سریعا آلودگی های موجود در هوا و همچنین هنگام باران گرد و خاک های موجود در زمین را به خود جذب کند و پس از باران و برف ، در اثر رطوب نمای آجری ، چرک و آلودگی را به خود جذب می کند.

شستشوی نمای آجری با چه دستگاهی انجام می گردد.

اصولا برای شستشوی نمای های اجری به کمک دستگاه واتر جت کار شستشو را انجام می دهند ولی برای شستشوی نمای آجری در صورتی که نیاز باشد که باقدرت بیشتری کار شستشو انجام گیرد با استفاده از دستگاه سند بلاست این کار صورت می گیرد.

شستن نمای آجری

البته که برای اینکه بدانیم از چه دستگاهی باید استفاده کنیم تنها با تماس با نماشویی و گرفتن مشاوره می توانید به راحتی متوجه استفاده از چه نوع دستگاهی شوید و اگر فرد نماشوی دارای تخصص و تجربه کافی داشته باشد با توضیحاتی که شما پشت تلفن می دهید فرد نماشوی متوجه می شود که باید با چه دستگاهی در محیط حاضر شود و کار نماشویی را انجام دهد.

ترمیم عیب و ایرادهای نما در هنگام شستشو

زمانی که همکاران ما از مجموعه جهت شستشوی نما به محل اعزام می شوند پیش از انجام کار به کارفرما در مورد عیب و ایرادهایی که ممکن است در ساختمان به چشم بیاید را به کارفرما اعلام می کنند و سپس شروع به انجام کار می کند و در صورتی که هنگام شستشوی نمای ساختمان با کمک راپل متوجه عیب و ایرادی شدند در صدد برطرف کردن عیب ها نما می کنند تا نما به صورت کاملا یکدست و به حالت اولیه خود برگردد.

نماشویی نمای آجری

پاک کردن انواع رنگ ها و کثیفی ها از روی نمای آجری

در صورتی که نمای ساختمان شما آجری می باشد و همچنین در اثر آلودگی ها و همچنین در اثر کار ساختمانی موادی از قبیل رنگ ، ملات ، سیمان ، گچ و … بر روی ساختمان شما ریخته شده است ما می توانیم به کمک دستگاه های خود شروع به شستن نمای ساختمان شما کنیم و همچنین نمایی عاری از آلودگی و کثیفی تحویل شما بدهیم.

نانوکاری نمای آجری

پس از شستن نمای ساختمان اگر کارفرما نیاز به نانوکاری نما داشته باشد ما در مجموعه این کار را انجام می دهیم.

هنگامی که نانوکاری نما صورت می گیرد سبب می شود که نما به صورت آبگریز باشد و دیگر آب به نمای ساختمان نفوذ نمی کند که بخواهد آلودگی و چرک و کثیفی را به خود جذب کند و تا مدتها ساختمان شما به شکل کاملا تمیز و عاری از کثیفی خواهد شد.

شستشو با ماسه بادی :

این مدل شستشو به روش دستگاه واترسند بلاست که کار شستشو برای نماهای آجری که بر روی نما جرم های سختی به خود دارد و کثیفی طوری است که با شستشوی آب از بین نمی رود باید از روش شستشوی ماسه بادی استفاده گردد. و زمانی که نماشویی با استفاده روش واترسند بلاست صورت می گیرد به اصطلاح می شه گفت که کار شستشوی نماشویی به روش سخت صورت گرفته است و همین عامل سبب می شود که سطح نمای آجری تمیز گردد.

نماشویی نمای ترکیبی سنگ و آجر

وقتی از روش ماسه بادی استفاده می گردد در واقع به کمک مواد صنعتی به نام سیلیس با فشار بالا به نمای آجری تابیده می شود تا تمیز گردد و این ماده که در بازار به نام ماسه بادی هم شناخته می شود با فشار آب ترکیب شده و به سمت نما پرتاب می گردد. تا شستشوی انجام گیرد.

ما در مجموعه ی نماشویی کریمی خدماتی که ارائه می دهیم به صورت کاملا تضمینی می باشد و سبب می شود که این کار به بهترین نحو ممکن انجام گیرد چرا که تبلیغات ما کارمان می باشد و میزان تلاشی که برای کار ، متقاضی انجام می دهیم به طبع ضمانت را به همراه دارد و سبب می شود که تضمین کننده کارمان برای ادامه همکاری باشد.

خدمات ما در مجموعه کریمی به انجام خدمات نماشویی منتهی نمی شود و می توان گفت که اگر بخواهیم بخواهید بدانید چگونه لکه های سنگ را پاک کنیم کافیست که با همکاران ما که در مجموعه انواع خدمات سنگ زدن سنگ ها ، کفسابی پارکینگ ها ، کفسابی انواع کفپوش پارکت ، پیچ و رولپلاک نما ، کار در ارتفاع ، کفسابی واحد ، ساختمان و … ارتباط بگیرید تا مشاوره رایگان توسط همکارانمان به شما ارائه شود.

شستشوی نمای آجری