ساب زنی دستی چیست ؟

ساب زدن دستی سنگ کابینت زمانی که برای قسمتی از خانه که دستگاه نمی تواند ساب بزند از دستگاه های مخصوصی که به صورت دستی از آن یاد می شود و مانند دستگاه های بزرگ از لقمه ساب ها برای ساب زدن استفاده می کند. به عنوان مثال برای کنج خانه ها ، پله ها و راه پله ها ، سنگ کابینت ، سنگ کانتر ، سنگ رومیزی ، سنگ عسلی ها ، سنگ میز ناهار خوری ، زیر کابینت ها و … را می توان به کمک ساب زن دستی همه آنها را انجام داد.

اصل به فرآیند ساب زدن به کمک دستگاه ساب زن دستی ، ساب زنی دستی می گویند.

ساب زدن دستی نیاز یک کفساب می باشد که در کنار دستگاه های بزرگی که برای ساب زدن سطح کف استفاده می کند و در مواقعی نمی تواند تمامی محیط را ساب زد به عنوان مثال گوچه ها و پله ها و راه پله ها و سطح هایی که نمی توان دستگاه بزرگ را چرخاند و کار شستشو را انجام داد نیاز است که به کمک ساب زن دستی شستشو و ساب زنی شوند.

ساب زنی دستی سنگ کابینت

از چه دستگاهی برای ساب زنی دستی استفاده می شود ؟

دستگاه ساب زن دستی دستگاهی مخصوص شبیه به سنگ فرز می باشد که به سر آن لقمه ساب وصل می گردد و کار ساب زدن به کمک دستگاه انجام می گردد. البته باید گفت که این خدمات ساب زدن دستی سنگ کابینت ها انجام می گیرد که برای کفسابی پله و پایگرد های ساختمانی در برخی مواقع از خدمات ساب زنی دستی استفاده می گردد. و اگر بخواهیدبه این سوال پاسخ دهید که چگونه لکه های سنگ را پاک کنیم کافیست در ادامه با ما همراه باشید.

چه جاهایی را با دستگاه ساب زنی دستی ساب می زنند؟

اصولا برای گوشه های منزل و قسمت هایی را که دستگاه های بزرگ کفسابی نمی تواند به راحتی بچرخد و کار ساب زدن را انجام دهد. همچنین برای زیر کابینت ها ، سنگ های کابینت ، سنگ جزیره ، سنگ میز ناهار خوری ، سنگ های عسلی و رومیزی ها و … استفاده می شود .البته برای پله ها و راه پله ها هم نمی توان از دستگاه های بزرگ استفاده کرد بنابراین باید از ساب زن دستی کمک گرفت.

در برخی مواقع ساب زدن سنگ ها باعث می شود تا سطح سنگ تمیز و شفاف گردد. البته در صورتی که خدمات به صورت اصولی انجام گیرد.

ساب زدن دستی میز غذاخوری

در صورت نبود ساب زدن دستی چه اتفاقی می افتد؟

قسمت هایی از خانه که باید ساب زدن انجام شود و چون دستگاه های بزرگ نمی توانند کار ساب زدن را انجام دهند نمی توانند انجام دهند بنابراین باعث می شود که کار ساب زده شده به صورت یکدست و کامل صورت گرفته نشود و همچنین اگر ساب زن دستی نبود نمی توانستیم سنگ های میز ناهار خوری و عسلی و جزیره را انجام داد و ساب زدن دستی سنگ کابینت نیز انجام نمی شد.

ساب زدن دستی سنگ کابینت مجموعه سنگسابی کریمی :

ما در کنار تمامی دستگاه های بزرگ خود دستگاه ساب زن دستی نیز می بریم کاری که اکثر شرکت های سنگسابی انجام نمی دهند چرا که طبق گفته های بالا زمانی که با دستگاه های بزرگ کار سنگسابی انجام می گردد در صورت نبود دستگاه سنگسابی دستی کار به مشکل می خورد و یکدست تحویل متقاضی نمی گردد و همین موضوع باعث عدم رضایت متقاضی و کارفرما می گردد.

ما در مجموعه سنگسابی کریمی اولویت اول و آخر ما کارفرما و متقاضی می باشد و تحویل کار به صورت یکدست تعهد کاری ما می باشد.

از دیگر خدمات ما در مجموعه می توان به نماشویی نمای ساختمانی ، کار در ارتفاع ، ساب زنی سطوح ، کفسابی پارکینگ ، پیچ و رولپلاک نما و … اشاره کرد.

ساب زنی دستی