فروش دستگاه کفسابی : تک فاز ، سه فاز و ساب زن های دستی

ما انواع دستگاه های کفسابی را به فروش می رسانیم و تمامی خدمات پس از فروش را نیز انجام می دهیم.

دستگاه های کفسابی سه فاز را می توانید با نازلترین قیمت از ما خرید انجام دهید و ما می توانیم دستگاه هارا به شهر های مختلف کشور عزیزمان ایران ارسال کنیم.

ما دستگاه های کفسابی دست دوم را هم به شرط سالم بودن دستگاه ها به فروش می رسانیم و تضمین می کنیم که در دستگاه را بدون کوچکترین مشکلی و ایرادی به فروش برسانیم.

خرید دستگاه کفسابی : 09125795418 خریدار بدون واسطه دستگاه کفسابی

ما در مجموعه کفسابی و سنگسابی کریمی آمادگی خرید دستگاه های کفسابی را با نازلترین و بهترین قیمت خریداریم.

اگر چنانچه دستگاه های شما مدت هاست از آن استفاده می کردید و در حال حاضر دیگر کارایی برای شما ندارد می توانیم دستگاه شما را بخریم. جهت دریافت مشاوره و قیمت دستگاه خود کافیست با شماره 09351555016 تماس حاصل فرمایید.

خریدار دستگاه دست دوم کفسابی : با بالاترین قیمت

در صورتی که دستگاه شما دست دوم می باشد و می خواهید دستگاه شما را خریداری شود ما در مجموعه کریمی آمادگی خرید دستگاه های دست دوم شما را داریم و پس از بررسی دستگاه به صورت کاملا نقدی دستگاه را از شما خریداری می کنیم.

ما دستگاه های دست دوم را که به فروش می گذاریم به صورت تضمینی به شما واگذار می کنیم و در صورت کوچکترین عیب و ایراد دستگاه را باز پس می گردانیم. همچنین ما در دستگاه های دست دوم شما را به بهترین قیمت خریداریم کافی است با شماره موجود در سایت تماس حاصل کنید تا همکاران ما در کمترین زمان ممکن به جهت خرید دستگاه با شما هماهنگ شوند.

اگر می خواهید دستگاه دست دوم را از کسی بخرید که به شما اجازه تست ندهد ما در مجموعه کریمی به شما اعلام می کنیم که خرید انجام ندهید چرا که این دستگاه های دست دوم را از روی ظاهر نمی توان تشخیص داد که آیا سالم می باشد یا خیر ؟

دستگاه های تک فار : خریدار دستگاه تک فاز کفسابی – فروش دستگاه تکفاز کفسابی

دستگاه های تکفاز همانطور که می دانید از در مواقعی از آن استفاده می شود که در ساختمان برق سه فاز نباشد چرا که این دستگاه ها نسبت به دستگاه های سه فاز قدرت کمتری دارند البته می توان برای محیط هایی دستگاه های تک فاز را استفاده کرد که البته نباید انتظار داشت که کیفیت کار دستگاه سه فاز را انجام دهند.

دستگاه تک فاز و سه فاز کفسابی

دستگاه های سه فاز : خرید دستگاه های سه فاز کفسابی – فروش دستگاه های سه فاز کفسابی

این دستگاه ها هم از لحاظ ظاهر نسبت به دستگاه های تک فاز و هم از لحاظ قدرت کار متفاوت است و برای کفسابی ساختمان ها و سالن های پذیرایی بزرگ می توان از دستگاه های سه فاز استفاده کرد برای این که بدانید در ساختمان خود می توانید از دستگاه سه فاز استفاده کنید فقط به این موضوع اشاره کنیم که اگر ساختمانتان آسانسور دارد قطعا دستگاه کفسابی سه فاز در ساختمان شما جوابگوی کارتان خواهد بود.

دستگاه کفسابی دست دوم

دستگاه های ساب زن دستی : خریدار دستگاه های ساب زن دستی – فروش دستگاه های ساب زدن دستی

این دستگاه ها هم نیاز اصلی کار کفسابی می باشد که باید برای خرید و فروش دستگاه های ساب زن دستی می توانید از فروشگاه های متعبر خریداری کنید و همچنین سایت دیجی کالا نیز این دستگاه ها را می فروشند که می توانید خرید انجام دهید. و قیمت آنها حدودا از یک میلیون پانصدهزار تومان شروع می شود.

دستگاه ساب زنی دستی دیجی کالا قیمت

البته که ما در مجموعه کریمی دارای چندین دستگاه ساب زن دستی هستیم و در صورت تمایل می توانید عکس های آنرا از طریق واتس اپ برای شما ارسال کنیم که در صورت تمایل به خرید درخواست خود را ثبت کنید.

دستگاه های کوچک کفسابی :خرید دستگاه های کوچک دستی – فروش دستگاه های کوچک دستی

این دستگاه ها که به اندازه یک دستگاه چرخ گوشت می باشند می تواند محیط های کوچک را کفسابی انجام دهند و همچنین برای ساب زدن کانتر و رومیزی ها نیز استفاده می شود که اندازه قدرت این دستگاه ها همانند دستگاه های تکفاز می باشد که البته می توان گفت نسبتا وزن کمتری دارند.

خرید و فروش ابزار کفسابی :

در صورتی که نیاز به ساب کفسابی دارید ما در مجموعه کریمی می توانیم این ابزار ها در اختیار داریم و در فروشگاه مجموعه موجود می باشد و در صورتی نیاز به خرید باشد می توانید درخواست خود را از طریق واتس اپ برای شماره های موجود در سایت ارسال کنید تا همکاران ما قیمت و نحوه ارسال را برای شما ارسال کنند.

خرید ابزار کفسابی

لقمه ساب های کفسابی و همچنین لقمه ساب های انواع سنگ ها ، سرامیک ، کفپوش ، موزاییک و …. موجود می باشد که می توانید به نازلترین قیمت این لقمه و ابزار های سنگسابی و کفسابی را خرید انجام دهید.

ما در مجموعه کریمی به عنوان رقابت برای ارزان فروشی پا به عرصه کاری خود گذاشته ایم و امیدواریم که بهترین خدمات و دستگاه ها را ارائه دهیم. البته که اگر بخواهید خدمات کفسابی به صورت کاملا تخصصی برای شما توسط همکارانما انجام گیرد این خدمات از قبیل : کفسابی بتن ، کفسابی پارکینگ ، کفسابی ساختمان ، کفسابی سرامیک و … این خدمات توسط کفساب های با تجربه در این حوزه انجام می گیرد و البته که باید از ویژگی کفساب خوب به تحویل سطح بدون عیب و ایراد اشاره کرد. با توجه به اینکه خدمات ما در حوزه نماشویی هم می باشد همکاران ما در مجموعه کریمی نماشویی با راپل را انجام می دهند و این خدمات توسط افراد راپل کار شستشوی سطح نما انجام می گیرد.

فروش دستگاه دست دوم دیجی کالا