ساب زدن سنگ ها

اگر بخواهیم برای ساب زدن سنگ ها به صورت عامیانه یک تعریف داشته باشیم و از نحوه فعالیت ساب زدن آشنا شویم می توان گفت که یک لایه روبی بسیار نازک از سنگ می باشد که توسط دستگاه ساب زنی انجام می گیرد.

زمانی که شما برای سنگ های خود که همطراز نیستند و پستی و بلندی دارند اقدام برای برطرف کردن این نوع ایرادات در سنگ هستید می توانید با یک ساب زنی اصولی سنگ این پستی و بلندی ها و همچنین عیب و ایراد های سنگ را برطرف کنید.

زمانی که سنگ های شما رسوبات و جرم هایی را به خود گرفته است برای از بین بردن این رسوبات و جرم ها که مدت ها برروی سنگ وجود دارد و برای از بین بردن رسوبات و جرم ها می توان از عمل ساب زدن استفاده کرد که سبب می شود که سنگ ها حالت اولیه و درخشان خود را به دست بیاورند.

ساب زدن سنگ از چه دستگاهی باید کمک بگیریم ؟

برای ساب زدن از دستگاه های ساب ایتالیایی و آلمانی استفاده می کنیم و البته که دستگاه ساب های ایرانی هم وجود دارند که می توان از آنها برای ساب زدن کمک گرفت. بر روی این دستگاه ها لقمه ساب هایی نصب می گردد که می توان با استفاده از این لقمه ساب ها کار ساب زدن سنگ را انجام داد.

بستگی به نوع سنگ و جنس سنگ استفاده شده در کف می تواند لقمه ساب های مختلف استفاده شود و حتما باید فرد سنگساب کار با تجربه باشد تا بتواند کار ساب زدن را انجام بدهد تا باعث شود که سنگ به بهترین حالت ممکن تبدیل شود.

ساب زدن دستی سنگ

خدمات ساب زدن دستی برای قسمت های از ساختمان ها و آپارتمان ها صورت می گیرد که نمی توان با دستگاه های بزرگ این کار را انجام داد به عنوان مثال برای پله ها و راه پله ها از دستگاه ساب زدن دستی کمک می گیریم و این امر سبب می شود که پله ها و راه پله ها هم ساب بخورد.

برای سنگ های میز غذاخوری ، سنگ کانتر ، سنگ جزیره ، سنگ کابینت ، سنگ شومینه و … که نمی توان از دستگاه های سابزنی بزرگ استفاده کرد می توان از ساب زدن دستی سنگ استفاده کنیم که سبب می شود که سطح مورد نظر صیقل داده شود.

چرا سنگ را ساب می زنند ؟

در مواقعی که سنگ های شما مدت ها استفاده شده است و باعث شده است بر سنگ رسوب و جرم و چسب و … وجود دارد و برای از بین بردن این اجسام از سنگ باید از ساب زدن سنگ استفاده کنیم.

در برخی مواقع می توان این موضوع را یاد آورد شد که سنگ ها هنگام نصب دارای پستی و بلندی می باشند که برای از بین بردن این پستی و بلندی باید از ساب زدن سنگ کمک بگیرم .

مزایای ساب زدن سنگ

زمانی که ساب زدن سنگ انجام می شود سبب می شود که تمامی اصول زیرکاری سنگ انجام شود و سنگ به صورت کاملا اصولی بهینه و بیمه گردد و همین امر در طول عمر سنگ ها تاثیر گذار است و سبب می شود که مدت زمان استفاده از سنگ ها افزایش یابد. البته که کفسابی سنگ باعث می شود تا سطح سنگ بسیار تمیز و براق گردد.

زمانی که سنگ های شما آسیب وارد شده باشد و این آسیب طوری باشد که متقاعد شوید که سنگ ها را باید عوض کنید می توان به کمک یک ساب زن کار ساب زدن سنگ ها را انجام دهید تا سبب شود که هزینه ی تعویض سنگ ندهید و در این امر صرفه جویی شود. باید گفت که خدمات ساب زدن دستی سنگ کابینت ها هم موثر است و موجب می گردد تا سطح سنگ های کابینت بسیار شفاف و براق گردد.

از روش های هم سطح کردن سنگ ها می توان به یکی دیگر از مزایای ساب زدن سنگ ها اشاره کرد.

ترمیم سنگ های آسیب دیده در هر قسمت از ساختمان از قبیل کف ساختمان ، کف پارکینگ ، کف سالن لابی ، کف آشپزخانه ، کف بالکن و … اشاره کرد.

هنگامی که خدمات ساب زدن سنگ ها انجام می شود سبب می گردد که سنگ ها به حالت درخشندگی و شفافی اولیه خود برگردند که می توان یکی دیگر از مزایای ساب زدن سنگ ها دانست.

مهمترین ویژگی ساب زدن سنگ :

از مهمترین ویژگی ساب زدن سنگ می توان به براق شدن و شفاف شدن سنگ ها بعد از فرآیند ساب زنی پرداخت. همانطور که می دانید نمی توان با استفاده از شستشن سنگ ها شفافیت و براقیت را به دست اورد چرا که اگر این فرآیند توسط دستگاه انجام نشود و سنگ ساب نخورد نمی توان شفافیت و براقیت را نتیجه دانست.

ما در مجموعه کریمی برای انجام کلیه خدمات ساب زدن ، سنگسابی ، کفسابی و ... به کمک دستگاه های خارجی و ایرانی آماده می باشیم تا بتوانیم بهترین خدمات را ارائه دهیم و کار انجام شده با دستگاه را ضمانت می کنیم.

خدمات نماشویی می تواند به انواع نماها مربوط باشد که شستشوی نمای شیشه ای ، شستشوی نمای کامپوزیت ، شستشوی نمای آجری ، شستشوی نمای سنگی و … از نمونه های آن می باشد.